Dit logo er den stemme og autoritet,
du kommunikerer med...
Tryk på knappen for at sende en mail til comment inbox'en. Hvis du beholder subjectet/emnet, ved jeg, hvilken side du har kommenteret fra.
Din kommentar bliver postet, så snart jeg har haft tid til at evaluere den. Det kan tage et par dage. Kommentarer, jeg vurderer som upassende eller ondsindede, vil blive ignoreret.
Tidligere kommentarer:
Søren kommenterede den 4.7.2017:
Wow, godt nok mange logoer, du kar lavet. Og da en del, man har set. Du lader til at holde meget af bomærker. Laver du aldrig rene typologoer?
Skal man altid lave et bomærke eller kan et logo også bare være et logotype?
Jesper kommenterede den 5.7.2017:
Tak Søren. Ja, jeg har faktisk været så heldig at være ansat et sted, der blev inviteret til mange CI-konkurrencer og så faktisk at vinde dem :-)
Du har helt ret i din observation, at jeg oftest laver logoer med både logotype og bomærke. Det er naturligvis ikke noget krav, at et logo skal have begge dele. Når jeg gør det så tit, skyldes det nok, at jeg synes, man kan kommunikere meget med et godt bomærke, og at jeg er stærkere til illustration end typografi. Men faktisk står det på min to-do-liste, at jeg vil til at eksperimentere mere med logotype og kalligrafi. Nu ser vi, hvornår der bliver tid og/eller anledninger til det...